Friday, 1 June 2012

akhirnya*

salam semua..hari ni nak kongsi cerita pasal ape ek?
hah! arini dah masuk bulan 6 kan..cepat je masa berlalu..
kejap lagi dah nak masuk bulan puasa pulak..
hehehe
*eh ! puasa ganti pun x satel lagi kan
=.="
insya-allah akan digantikan.. :)
tapi tu cerita lain..harini nak cerita pasal barang yang dah lame aku nak beli tapi terpakse tunggu gaji.. 
sebab bajet aku suka main lari-lari..ahakz
so bila dapat je gaji terus la beli..
yeehh!!


baru terima pos daripada mereka :)
sebelum

dan 
selepas dibuka
>___< 

alhamdulillah :) 
syukur sangat-sangat.

p/s :
 anak cina suka makan tahu..
ada berita gembira lagi satu..
gaji kite dah naik tau..
hehe saja nak bagi tahu..

10 comments:

  1. ouh pen yang tunjuk kat Al- Quran then dia tolong bacakan tu eh ?
    ooo saya lebih sukakan manual . hehe

    haaa gaji dah naik tu , belanja belanja la >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe manual pon bagus..tapi suka bila dengar pen tu bunyi..boleh tau kesilapan bacaan kite..maklumlah dah 'tua' cikit sekarang ni..hehe :)

      huhu boleh je kawan..

      Delete
  2. ouh pen yang tunjuk kat Al- Quran then dia tolong bacakan tu eh ?
    alquran tu baru my nenek bagi
    alhamdulillah lah, tapayah beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah..pen pandai name dia..hehe..pandai dia baca kan?..
      wah untung la ade nenek..kite xde nenek..:(

      Delete
  3. Great blog!
    Cheers from Argentina.
    HD

    ReplyDelete
  4. menghabiskan duit utk ibadat, saham utk akhirat..

    ReplyDelete
  5. gaji naik leh la belanja ni.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...