Friday, 17 August 2012

salam lebaran ^_^

uhukk uhuukk
i got 5 day mc
omaigod
@.@v


hehehe iklan je tu..
ngeee
eh ! 
raya lagi sehari je lagi..mmmm tak sabar nye..
petang ni boleh balik kampung dah..harap-harap perjalanan berjalan lancar n selamat..
tadi dapat arahan boleh balik awal..
tapi tetap x boleh balik kampung awal sebab tiket bas pukul 6..
uwaaahhh -.-'
tak sabar nak sampai rumah..datang keje pun fikiran dah kat kampung..

 tak sabar nak berkumpul dengan adik beradik kat rumah..dapat kumpul ramai2..lagi-lagi keluarga aku yang ramai tu..adik beradik je dah 10 orang..campur kakak ipar,abang ipar,anak-anak buah..pergghhh meriah meriah..
bukan senang nak berkumpul kalau hari biasa..ada yang keje la, duduk jauh la..termasuk aku sendiri..
sepang ke sungai besar jauh jugak ape
huhu


urrmmm
dalam keseronokan beraya, keluarga aku tak lengkap sebab takde abah..
tahun ni dah genap 4 tahun beraya tanpa abah..
4 tahun xdapat salam tangan abah, 4 tahun tu jugak kami semua merindui abah..
semoga tenang disana abah
 "al-fatihah''

ok la..
xnak sedih..
aku cume nak ucapankan selamat hari raya kepada semua yang beragama islam..
salah silap, minta ampun..
sape-sape yang duduk sepang tu leh la datang rumah ye..sambil-sambil mengeratkan silatulrahim..

"semoga jalinan antara kita 
akan sentiasa terjalin erat"

ok tu je kot..
kbai..











eh! kejap..nak bagi tau ni
dua hari lepas ade belajar buat ketupat..selalu tahu buat ketupat satay je..tu pun mak yang ajar..tapi sekarang dah tau buat 5 jenis ketupat..hebak hebak..
keterujaan bila dah siap tu xdapat nak gambarkan..canggih beb! hehe
ada ketupat satay,sintok,katak,jantung & bawang..

macam-macam ada..lai lai..
p/s: raya taun depan nak suruh abang carik daun ni la..leh buat ketupat tuk raya..hehe


4 comments:

  1. Replies
    1. selamat hari raya juga..jemput datang rumah :) hee

      Delete
  2. selamat hari raya cik nanad :) dah pandai buat ketupar eh ^^ saya belum lagi, hehe T____T

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya ratu..aah mula2 mcm susah tapi bila belajar dengan teliti & kesabaran akhirnya dah pandai..huhuh :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...