Saturday 14 April 2012

wedding izan~

siti zarizan binti samsuri & mazwan bin miskun..pertemuan yang singkat namun berakhir dalam sebuah perkahwinan..:)aku seronok tgok korg bahgia,korg apetah lagi kan? tanggal 06hb April 2012izan selamat dinikahkan..alhamdulillahko dah selamat b'kahwinaku bile pulak?hahahaha

sebelum dinikahkan..masih anak dara la ye
p/s time tu jela
dgn sekali lafaz je :) cayalah
cium tangan suami tercinta

jeles sangat ! :p

gelaran DATIN sesuai sangat :p serius!

ok.. walaupun time nikah aku xdapat datang
aku sentiasa doakan yang terbaik 
:)

keesokkan harinya

malam berinai kalau xsilap
...
:)

grey baju kau.. cantik !
 eh! aku jadi penyepit  pengapit kot

haha
dah la sampai bantal pengantin terbang
malu sangat..
1st time jadi pengapit tp dah jadi cm tu

huhu


dah la tak nak cite sal tu
MALU !


eh ade lagi !

rakan yang hadir malam tu :)
mereka juga :)

sekian
.
.
.
eh hari ahad mane?
hihi


ade la ce tgok ni
:p

sehati sejiwa :)

good ! nasib baik sporting :p
izan dah, yang lain bila plak?
ok tu jela kot..
gambar ni pon aku downloud dari FB

hee~
izan/zarizan/ijan
selamat memulakan fasa baru bersama suami

p/s : doakan aku dapat jodoh ye..
wink2 :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...